خرید ملک خرید ملک .

خرید ملک

مکان های تفریحی ازمیر

هیراپولیس-پاموکاله

بیش‌تر مردم و توریست‌ها این مکان را با نام «پاموکاله» می‌شناسند تا «هیراپولیس». هیراپولیس نام یک شهر باستانی می باشد که در جوار رود «لایکوس» واقع گردید و بخاطر طبیعت زیبایش در فصل بهار معروف است.

پاموکاله یکی از جاذبه‌های جالب و فوق العاده ای در شهر ازمیر ترکیه است که گردشگران زیادی را به خود جذب میکند. چشمه ی پلکانی آب گرمی با وجود سنگ هایی زیبا با رنگهای آبی و سفید. این پدیده ی طبیعی که نمونه آن را می توانید در باداب سورت مازندران ببینید، یک چشمه آب گرم پلکانی است. سنگ های سفید و آب آبی رنگ، جلوه بسیار زیبایی به آن بخشیده است.

یکی از جاذبه‌های مهم این شهر وجود آب گرم کربنات‌دار میان آثار تمدن رومی به‌جای مانده از دوران باستان است که این مقصد را در لیست مهم‌ترین جاهای دیدنی ازمیر قرار می‌دهد.

بی‌نظیر است که در آب گرمی شنا کنید که املاحی به قدمت ۲۰۰ سال پیش از میلاد دارد. در سال‌های بسیار دور زمین‌لرزه‌ای شهر را ویران می‌کند و آن را به آب می‌ریزد.
اگر قصد خرید ملک در ازمیر را دارید حتما سرگرمی ها و تفریحات این شهر برای شما مهم خواهد بود.

پارک آبی ازمیر ترکیه

برای افرادی که به تفریحات آبی علاقه دارند پارک آبی بزرگ ازمیر می تواند خیلی جالب باشد. پارک آبی ازمیر ترکیه که گومولدور یالی کستل نامیده می‌‌شود
این نکته نیر حائز اهمیت است که این تفریحگاه تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله و تا فرودگاه عدنان ازمیر 35 فاصله دارد.
تعداد و تنوع وسایل بازی و سرسره های این پارک آبی در ازمیر تریکیه توجه گردشگران و توریست ها را به خود جلب کرده است.

این پارک آبی با دارا بودن هجده وسیله بازی های آبی با عص شده تا مسافرین تور ازمیر از این مکان استفاده کنند. این پارک آبی را حتی شاید بتوانیم به عنوان شهربازی دز شهر ازمیر ترکیه هم نگاه کنیم!

ازمیر آگورا | Izmir Agora

در این منطقه می توانید آثار باقی مانده از بازاری را ببینید که زمانی در مسیر جاده ابریشم قرار داشت. این خرابه ها مربوط به یک بازار تاریخی هستند که قدمت آن به ۲ هزار سال پیش بر می گردد. کانال آبی که در آن زمان در این منطقه جاری بود، همچنان وجود دارد و از وسط این بازار می گذرد.

برج ساعت ازمیر

برج ساعت به نوعی نماد شهر ازمیر ترکبه به حساب می آید و قدمتی تاریخی دارد. این برج که در میدان کوناک است محل رفت و آمد بسیاری از توریست های تاریخ پسند است. این برج زیبا در سال ۱۹۰۱ میلادی توسط یک معمار فرانسوی طراحی شده، اما ساعت آن هدیه امپراطوری کشور آلمان به این شهر بوده است. ارتفاع برج ساعت به ۲۵ متر می‌رسد و تقریبا از تمام نقاط شهر دیده می‌شود.

شهر باستانی افسوس ازمیر

افسوس در جنوب غربی ترکیه واقع گردیده و قدمتش متعلق به چهارصد سال پیش از میلاد و دوران نوسنگی بازمیگردد. این شهر در قبل از میلاد مسیح دومین شهر بزرگ جهان بوده است
نیایشگاه آرتمیس که از عجایب هفتگانه جهان می‌باشد در سال ۴۰۱ میلادی از میان رفت.

شهر باستانی پرگامون Pergamon

شهر باستانی پرگامون Pergamon با تاریخ پربار خود، در ۱۷۱ کیلومتری شمال ازمیر قرار دارد. مسافران و توریست هایی که به مناطق تاریخی علاقه دارند شهر پراگمون دیدن کنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۳:۳۳ توسط:شایسته موضوع: نظرات (0)