خرید ملک خرید ملک .

خرید ملک

قسمت آسیایی استانبول

محله کادیکوی استانبول

میتوان گفت بهترین مناطق گردشگری در بخش آسیایی استانبول و در محله کادیکوی واقع گشته. موقعیت کادیکوی در ساحل دریای مرمره و کنار پل مشهور استانبول واقع شده است، شرایط ویژه ای دارد و طرفداران خاص خود را در بین گردشگران پیدا کرده است.
جهت خرید ملک در استانبول به ویژه آشنایی با خانه های قسمت آسیایی استانبول با ما همراه باشید.

آسیایی استانبول بسیار سرسبز و تماشایی می باشد. این قسمت از استانبول نسبت به قسمت اروپایی آن جمعیت زیادی دارد. قسمت آسیایی استانبول دارای جاذبه های طبیعی زیادی است که به زیبایی این قسمت از استانبول می افزاید.

اگر بخواهیم امنیت قسمت آسیایی استانبول را بررسی کنیم می توان گفت در این قسمت جرم و جنایت کمتری قابل مشاهده است و از لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد و دارای تعداد قابل توجهی مدرسه نظامی می باشد. قسمت آسیایی این شهر مناطق ساحلی زیادی را شامل می شود که زیبایی و تفریحات آن را دو چندان می کند.

قسمت آسیایی استانبول

نقطه عطف بعدی کادیکوی یا همان قسمت آسیایی استانبول خیابان سرزنده و با نشاط بغداداست. خیابان بغدادی خیابانی است رستوران های خوب، پیاده روهای پهن ، کافه ها و فروشگاههای معروف است که در ویترین خود اجناسی از برندهای معروف را به نمایش گذاشته است. خیابان بغدادی یکی از بهترین مکان ها در استانبول برای خرید می باشد.

محله بستانچی یکی از دیدنی های این ناحیه است که بغداد را به ساحل متصل میکند دارای بندرگاه لنج های مسافری، باغات چای و فروشگاههای ماهی و کوکورچ در کنار دریا می باشد.

چِنگِلکوی (Çengelköy)

چنگلکوی محله دیگری در کادیکوی است که نام آن به کیوکامبرز یکی از زیباترین مناطق در امتداد ساحل بسفر ربط دارد.

علیرغم اینکه اکثر عمارت های تاریخی کنار دریای این محله از بین رفته اند ولی هنوز عمارت های لب آب زیبایی مثل عمارت زادوالله پاشا و ادیب افندی به عنوان نمونه ای از شکوه معماری سنتی ترکیه به همان شکل اول خود باقی مانده اند.

مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول

قسمت آسیایی استانبول دارای مراکز خرید زیادی است که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می کنیم:
مرکز خرید پالادیوم: در این مرکز خرید برندهای ترک و خارجی زیادی را می توانید بیابید. این مرکز خرید، معماری خاصی دارد و به شکل کره ساخته شده است. همچنین این مرکز خرید دارای 20 رستوران فوق العاده با غذاهای عالی و سرویس درجه یک می باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۵:۴۹ توسط:شایسته موضوع: نظرات (0)