خرید ملک خرید ملک .

خرید ملک

سرمایه گذاری در ترکیه

بهترین شیوه های سرمایه گذاری در ترکیه کدامند؟

سرمایه گذاری در ترکیه علاوه بر سود و منفعتی که دارد ممکن است خطراتی را نیز به دنبال داشته باشد. به همین جهت مهم نیست که قصد دارید پول خود را در چه کشوری سرمایه گذاری کنید، مورد توجه قرار دادن جوانب مثبت و منفی آن بیشتر از هر چیز دیگر اهمیت دارد.

ترکیه جزء آن کشورهایی می باشد که از یک سری قوانین و مقررات برخوردار بوده و در صورتی که اصول و قوانین تعیین شده رعایت نشوند امکان وارد کردن پول درکشور وجود نخواهد داشت.

باید این نکته را یادآوری کنیم که در قوانین شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری تغییرات و دگرگونی هایی ایجاد شده است. در این بخش مقاله بهترین راه های سرمایه گذاری را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد.

سرمایه گذاری کردن از طریق خرید ملک در ترکیه

کسانی که تصمیم گرفته اند تا برای سرمایه گذاری کردن در کشور ترکیه اقدام کنند می توانند این کار را از طریق خرید ملک در ترکیه که به عنوان یکی از راه های مشهور سرمایه گذاری به شمار می آید انجام دهند.

براساس تبصره 35 قانون املاک ترکیه همه شهروندان خارجی قادر نیستند ملک خریداری کنند. بنابراین توصیه می شود قبل از اینکه از روش خرید ملک را مورد استفاده قرار دهید ابتدا به کنسولگری ترکیه مراجعه کرده تا نسبت به این موضوع اطمینان حاصل کنید.

دانستن تمام تبصره ها و اجرا کردن قوانین پیش از اقدام به سرمایه گذاری در ترکیه بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که تنها اوراق رسمی انتقال مالکیت در ترکیه را به ثبت می رساند و همچنین در دفتر اسناد رسمی باید امضای طرفین نیز ثبت گردد.

به همین جهت به هیچ عنوان نباید به مکان های جداگانه و خصوصی مراجعه کرد. به دلیل اینکه اگر شما سرمایه خود را از دست بدهید کشور ترکیه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.

مذاکره کردن های املاکی با شرکت

یکی دیگر از بهترین راه های سرمایه گذاری در ترکیه پیاده سازی کردن سرمایه در شرکت های فعال در حیطه املاک و مستغلات می باشد.

در صورتی که نمی دانید چه میزان هزینه ای را باید سرمایه گذاری کنید باید به اندازه کافی تحقیق کرده و از مشاوران حرفه ای سرمایه گذاری کمک بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه خرید خانه در ترکیه به جهت سرمایه گذاری و همچنین مشاهده پروژه ها با کارشناسان ما در دفتر تهران تماس حاصل فرمائید.

ایجاد کارآفرینی

از دیگر روش های سرمایه گذاری کردن در کشور ترکیه می توان به ثبت شرکت و ایجاد کارآفرینی اشاره کرد. ممکن است در ابتدا این شیوه کمی دشوار به نظر برسد اما در صورتی که تحقیقات لازم را به خوبی انجام داده و به اندازه کافی آگاهی داشته باشید به راحتی قادر هستید تابعیت این کشور را به دست آورید.

هرگز فراموش نکنید که سرمایه گذاری کردن پول نه تنها در ترکیه بلکه در تمام کشورها به عمل عاقلانه نیاز خواهد داشت. برای مثال، در صورتی که به منظور راه اندازی یک کسب و کار در ترکیه اقدام کرده اید استخدام کردن حداقل 50 شهروند ترکیه ای در شرکتی که به ثبت رسانده اید ضروری است.

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق سپرده بانکی

خدمات بانکی یکی دیگر از روش های کارآمد می باشد. به این معنی که حداقل باید 500 هزار دلار آمریکا را در بانک های کشور ترکیه قرار داده و به مدت سه سال از برداشتن آنها خودداری کنید. همچنین جهت رزرو تور ترکیه با بهترین قیمت نیز می توانید با شماره های درج شده در سایت آژانس هورامان گشت ستاره مجری مستقیم تور ترکیه تماس حاصل فرمائید.

منبع : هورامان گشت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۵:۴۱ توسط:شایسته موضوع: نظرات (0)