خرید ملک خرید ملک .

خرید ملک

بهترین رستوران های استانبول


رستوران نیکول ( Nicloe )

نخستین رستوران در استانبول و حتی در تمام کشور ترکیه که توانست ستاره میشلن را دریافت کند و نظر مخاطبین را به خود جلب کند رستوران نیکول است. رستوران Nicloe را سرآشپز معروف " آیلین یازیکیوقلو Aylin Yazıcıoğlu " اداره میکند.

این هم بد نیست بدانید که آیلین دوره دکترای دانشگاه کمبریج را ترک کرد تا بتواند به عشق خود که آشپزی در آشپزخانه بود برسد و بسیار هم به هدف و موفقیت خود رسید. رستوران های خوب در نزدیکی محل زندگی میتواند برای افرادی که قصد خرید ملک در استانبول را دارند مهم باشد.

تخصص آیلین را میتوانید در در منوهای فصلی این رستوران و غذاهای فرانسوی و ترکی مشاهده کنید و لذت ببرید.

از دیگر خصوصیات خیلی خوب این رستوران این است که شما از تراس به چشم انداز خارق العاده و هیجان انگیزی شهر بندری استانبول دسترسی دارید که تجربه بی نظیری است و در ادامه این رستوران به جز یکشنبه ها از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰ شب باز است و نشانی آن به آدرس : ترکیه ، استانبول ، بی اوغلو ، محله تام تام می باشد .

رستوران روملی ‌حصار اسکله

رستوران محبوب دیگر با ویو عالی که به مسافرین تور استانبول پیشنهاد میشود، روملی حاصر اسکله نام دارد که در خیابان کمال یحیی اول واقه شده.

موقیعیت این رستوران : در تنگه بسفر و در اسکله‌ای که از دوران امپراتوری عثمانی به جای مانده، یک رستوران کوچک و خاص به نام رستوران روملی ‌حصار اسکله دیده می‌شود. این رستوران در سایه یک قلعه باقی مانده از قرون وسطی قرار دارد.

این رستوران که مانند یک کلبه ماهیگیری است، چشم انداز جالبی دارد. موقع غذا خوردن در این رستوران می‌توانید از منظره جذاب غروب خورشید روی دریا در استابول ترکیه لذت ببرید.

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود آداب خاصی است که هنگام سرو غذا در این رستوران باید رعایت شود. کارکنان این رستوران طبق رسمی که برای سرو غذاهای ترکیه استانبول وجود دارد، ابتدا یک پیش‌غذای سرد برای مهمانان می‌آورند. سپس یک پیش‌غذای گرم سرو می‌شود و در انتهای غذای اصلی ارائه می‌شود.

برای افرادی که به غذاهای دریایی علاقه مند هستند رستوران روملی حصار اسکله یک انتخاب مناسب است. رستوران روملی ‌حصار اسکله به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های استانبول در بین توریست‌ها شناخته می‌شود.

ساعت‌های کاری رستوران روملی ‌حصار اسکله استانبول

همه‌روزه از 12 ظهر تا نیمه‌شب

رستوران مایا (Lokanta Maya)

به نظر می‌رسد وقتی سال گذشته دیدم شنول (Didem Şenol) این رستوران را افتتاح کرد، دقیقا می‌دانست که استانبول به یک رستوران غیررسمی و دنج با منویی مختصر شامل غذاهایی امروزی ترکیه‌ای و غذاهای مخصوص فصل‌های مختلف نیاز دارد.

رستوران مایا در استانبول ترکیه یک رستوران دنج با منویی مختصر شامل غذاهای امروزی کشورترکیه‌ و مخصوص فصل‌های مختلف است.

از زمان افتتاح رستوران مایا ، این رستوران خیلی مورد استقبال پرشور مشتری‌های محلی و گردشگران خارجی قرار گرفت و به‌سرعت دوستداران پر و پا قرصی پیدا کرد.

موجور(mucver) غذایی است که در بین منوی رستوران مایا از محبوبیت خاصی برخوردار است ، به حدی که خانم شنول دستور تهیه‌ی آن را روی آینه‌ای در سالن رستوران نوشته تا مشتریان دیگر در مورد آن سؤال نکنند. از دیگر غذاهای لذیذ رستوران مایا خوراک کاراملی ماهی خاردار با پرتقال است.

رستوران بی اغلو هالک دونر

Beyoglu Halk Doner Restaurant
• رستوران 160 از 205 رستوران موجود استانبول
• 3.6
• پیشنهاد کاربران: 80%


برچسب: بهترین رستوران های استانبول،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۷:۴۰ توسط:شایسته موضوع: نظرات (0)