خرید ملک خرید ملک .

خرید ملک

منطقه امینونو استانبول

توضیحات در مورد منطقه امینونو استانبول

همانطور که قبل تر درباره محله امینونو گفتیم، این محله یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین محله های استانبول می باشد که در کنار خلیج شاخ طلایی در شهر استانبول واقع شده است. جهت خرید ملک در ترکیه و همچنین مشاهده پروژه های منطقه امینونو استانبول میتوانید از نا مشاوره بگیرید.

مرکز ترابری و حمل و نقل کالا و همچنین مرکز اقتصادی شهر استانبول در دوره عثمانی محله امینونو بوده است که در حال حاضر منطقه ای گردشگری است که مسافران تور استانبول را حسابی به سر ذوق می آورد.

این منطقه به دلیل نزدیکی به شاخ طلایی برای گردشگران این امکان را به وجود می آورد که با تور های تفریحی دریایی به تماشای تنگه زیبا بسفر بپردازند. در این منطقه از قدیم الایام برای استفاده گردشگران اسکله های ویژه ای را ساخته اند تا گردشگران بتوانند به صورت ویژه ای به تفریح و گشت و گذار بپردازند.

در محله امینونو علاوه بر قایق و کشتی امکان استفاده از تراموا نیز فراهم شده است تا با استفاده از آنها به جاهای مختلفی مثل محله سلطان آباد، بازار بزرگ استانبول و... بروید. اسکله امینونو به مناطق فراوانی از کشور استانبول کشتی دارد که این مسئله باعث شلوغی این اسکله در بیشتر روز های سال شده است.

خیابان امینو نو در استانبول

نکته مهم و جالبی که در مورد منطقه امینونو وجود دارد، این است که این منطقه در استانبول به بیشتر مراکز و خیابان های مهم این شهر راه دارد و یا اینکه اگر می خواهید به آن خیابان ها و مراکز بروید باید از آن منطقه بگذرید.

البته این نکته را افرادی بهتر درک می کنند که در این مناطق زنگی می کنند، یا خیلی زیاد به استانبول سفر می کنند.

شما با سفر به این منطقه از شهر استانبول هم می توانید به تفریح و گردش بپردازید و هم می توانید از مراکز خریدی که در این منطقه وجود دارد، خرید کنید.

در ادامه مقاله منطقه امینونو استانبول و بازار امینونو استانیول به کارهایی که می توان در این محله انجام داد اشاره می کنیم.

برخی از کارهایی که می توان در منطقه امینونو استانبول انجام داد عبارتند از:

در این منطقه از پل گالاتا برای ماهی گیری، قدم زدن و گرفتن عکس استفاده می کنند. بعد از انجام این کارها حتما گرسنه می شوید که برای سیر کردن خود به شما پیشنهاد می کنیم که از ساندویچ های ماهی که در قایق های کنار پل به فروش می رسد یا غذا هایی که در رستوران های زیر پل پخته می شود، تغذیه کنید.

یک پیشنهاد خوب نیز برای افرادی که خیلی به تغذیه خود اهمیت می دهند داریم، این است که از خوراکی ها و شیرینی هایی که در کوچه های بازار امینونو به فروش می رسند غافل نشوند.

اگر با مترو به منطقه امینونو می روید، در ایستگاه متروی خلیج (هالیچ) پیاده شوید. هرچند که از این ایستگاه تا بازار امینونو و پل گالاتا مقداری پیاده روی در پیش رو دارید، ولی وقتی در مسیر می روید پلی را بر روی آب پیش رو دارید که منظره ای زیبا را برای عکس گرفتن برای شما فراهم می کند.

 

منبع : هورامان گشت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۵:۴۰ توسط:شایسته موضوع: نظرات (0)